Kaavakoulu maanantaina 18.3.2013

tiistai, 12. maaliskuuta 2013

Seuraava kaavakoulu pidetään maanantaina 18.3 kello 17:00 – 19:30. Menemme vieraaksi Keski-Suomen liitolle, Osoite: Sepänkatu 4, 40100 Jyväskylä (Keski-Suomen Talo).
WeCycleKS_vaaka

• Asialistalla mm. Keski-Suomen liikennejärjestelmä ja muut ajankohtaiset pyöräilyaiheet, joissa liitto on mukana. Tervetuloa mukaan, kahviakin on tarjolla!

Lisäksi

Saamme lauantaina 16.3 vieraan Tampereelta (vuoden 2013 pyöräilykaupungista). Tampereen polkupyöräilijät ry:n Matti Koistisen kanssa olemme sopineet vapaamuotoisen tapaamisen lauantaina Wilhelmiinan konditoriossa kello 14:00, osoitteessa Asemakatu 3.

Aiheena uudet pyöräliikenteen asiat niin meillä kuin Tampereellakin. Mikäli ehdit, poikkea sinäkin kahville!

Lisätietoa kaavakouluista nettisivuiltamme: http://www.jyps.info/tapahtumat-ja-toiminta/pyorailyn-edistaminen/kaavakoulut

Esa Rantakangas

Pitkän linjan retkipyöräilijä, elämäntapakoröttelijä