Pyöräilyn ja kävelyn edistäminen Suomessa -kirja julkaistu

keskiviikko, 25. tammikuuta 2012

Tampereen teknillisen yliopiston Liikenteen tutkimuskeskus Verne on julkaissut Pyöräily ja kävely kaupunkien liikennejärjestelmissä -hankkeen tuloksista jo toisen kirjan, Pyöräilyn ja kävelyn edistäminen Suomessa – toimenpidesuosituksia kaupungeille.

Ensimmäisessä kirjassa esiteltiin parhaita eurooppalaisia ratkaisuita kävelyn ja pyöräilyn edistämisessä  tässä toisessa teoksessa näiden malliratkaisuiden pohjalta annetaan toimenpidesuosituksia Suomen kaupungeille, esimerkiksi Jyväskylälle.

Kirjaa voi tilata 60 euron hintaan täältä.

3 thoughts on “Pyöräilyn ja kävelyn edistäminen Suomessa -kirja julkaistu

1. Hienoa!

löytyyköhän .pdf muodossa niinkuin tuo ensimmäinen kirja? Itse en ainakaan nopealla haulla löytänyt.

2. Tuskin vielä löytyy. Ainakin tuota ensimmäistä osaa myytiin ensin muutama viikko ennen kuin kirja julkaistiin netissä pdf-muodossa. Ilmoittelen jos/kun tulee yleiseen jakeluun. Sinänsähän tuolla kirjalla ei kuulemma bisnestä tehdä, myyvät omakustannushintaan.

3. Hei,

jos joku haluaa tilata tämän tai toisen Pykälä-kirjan, niin olkaa minuun yhteydessä vaikkapa viimeistään sunnuntaihin klo 16:een mennessä. Olemme JYPS:ille tilaamassa muutamia kirjoja, ja lisääkin tietty tulisi samalla ja kaiketi myös samoilla kuluilla. Jäsenet voivat myös lainata JYPS:in kirjoja luettavaksi.

Erityisesti tuota ensimmäistä Parhaat eurooppalaiset käytännöt pyöräilyn ja kävelyn edistämisessä -teosta voi suositella silmiä avaavana kokemuksena.